söndag 7 juni 2009

HEJSAN, tjingeling !
datan cpar ju men iaf jag har tävlat hoppning :) 40-50 det gick as bra !!!,film kommer:)
Sen har jag tävlat dressyr ! Med 59,20% det var ju ändå första gången :) för mig och Ronja och min allra första :)
Snart ska jag tävla igen :))
Jag och orkar inte skriva namn men många till, har varit i strömmsholm det var jätte skoj !!
Det fanns typ 121 ridhus och 234 stall och 678 00 hästar !! haha oki jag överdriver lite men det var nästan så !
Jag och Nizzan ville damsuga....... Men strömmen gick precis när vi skulle sätta på dammsugaren :) Sådan jäkla tur skulle man ha hemma med haha baha skoja :))
Nästa dag när vi skulle kolla på hästarna när dem tävlade så så så fick jag snacka med Jan BRINK !Jag frågade om jag fick ta en bild
- Aa om du skyndar dig <3333,> baha skoja !
Men bilden blev inte bra ! hahahah
hahahaha
det kommer bilder på det med :))
tingeling !

Inga kommentarer: