söndag 4 oktober 2009

Heej !!!!!!!
Hmm hur ska man förklara jo kanske att man är JÄTTE glad efter som
jag tävlat dressyr alsvenskan :)

I första kalssen då trode jag att jag hade kommit fyra så Ronja stog ju i privat stallet med täcke och allt :) Men sen då bara dommaren
-Dom 3 placerade är Denise (grattis) nån, nån och Cornelia på RONJA
Jag kom dellad 3a med nån jippy, hihi fick trava in efter som jag var nogot tidih host host* Ellerr sen !!! (54,29%)

I laget då, då gick det kanon ! Även om Ronja skulle baja så fattningen till galop blev sen... MEN VI VAAAANNNNNNNNNN så då gör det inget <333
(6,7) det är nog typ (67%) sa denise :)

Men sedan då vissade sig att Ronja och jag hade fått mest poäng av alla B-ponnysarna så jag fick en etta roset till :)

3rosetter inte illa för att bara vara med i 2 kalsser :)
Grattis Nizan som fick 3etta rosetter ! Grattis Michel som gjorde världens snyggaste ökning !!! Grattis Ida som gjorde ett fint pogram
Grattis IRK !!! wihihi

Bye bye !

Inga kommentarer: