söndag 25 april 2010







Hej !



allihopa på bilden längst ner är det Manitu N (prosits pappa) de andra är Prosit. Det var ett tag sedan men jag har iallafall tränat markarbete/hoppning för Ronja gick strålande bra. Vilken häst och vilken tränare.!



Idag tränade jag dressyr för Ingrid Marklund med laget förutom Linda.



Det gick hyffsat. Min blivande hästskötare ROGER ELIASSON ! (mamma var bort rest så jag fick tvinga pappa :)



Häromdagen hoppade jag Matcho 90 cm ! på svår vinklad linje han bara flög och jag flög med honom <3.






Det har varit en som har provridit Ronja me i helgen. Ronja skötte sig.




JAG HAR LÅNAT LITE BILDER HOPPAS DET ÄR OKEJ FÖR ALLA
BYE !

1 kommentar:

Lisa Nilsson sa...

Han är så fin lillkillen! Lycka till med honom :)
/Lisa som hade Matcho innan Hugo :)
(liiisanilsson.blogg.se)